1 år før Vasaløbet i Sverige løbes, går forberedelserne i gang. 4 busser, 4 overnatningssteder, 2 byer, +130 deltagere, tilmeldinger og masser af praktiske informationer skal koordineres og alle deltagerne skal informeres. Det er en kort rejse, med mange detaljer. TripMe RejseService hjalp både arrangør og deltagere.
Når skirejsen står for døren skal alting fungere og være godt planlagt. I en skiklub som arrangerer mange rejser hvert år, og det er private personer der hver især planlægger turen, er det en stor udfordring. Stine valgte at bruge TripMe’s rejseservice til at lette en række af opgaverne under afholdelse af skiferien for 100 deltagere.
Når Second Wave arrangerer erhvervsrejser er der styr på alt. På en rejse til Italien for cykelglade erhvervsledere var TripMe RejseApp med til at give en eksklusiv og professionel oplevelse for deltagerne. Hele programmet og detaljer om rejseplan og meget mere var dermed altid med i lommen - også på det stramme cykeltøj under et cykelløb.
Her lægger vi link til hvad andre skriver dels om relaterede ting i rejsebranchen, dels inden for app udvikling og den digital udviling i rejsebranceh.
Sportsfolk tager jævnligt til udlandet for at søge nye udfordringer. Esbjerg Politi Idrætsforening tog til Færøerne for at løbe orienteringsløb. Med TripMe RejseService sparede rejselederen tid med at informere alle. Deltagerne satte pris på information om seværdigheder og så steder de ellers ikke havde hørt om.
TripMe RejseApp er en komplet løsning til at etablere og holde kontakten mellem rejsearrangør, rejseledere og de rejsende under hele rejsen. Løsningen giver dig som rejsearrangør en effektiv platform til at være med i lommen hos den rejsende med up-to-date informationer.
App's til mobile enheder er i stærk udvikling. Der sker meget på området, både teknisk og på brugersiden. Forståelsen for de mange elementer er afgørende for at få succes, dvs. at en app bliver anvendt af kunderne og forbliver installeret på den mobile enhed.
Når man er vant til at bruge smartphonen i dagligdagen, ønsker man naturligvis også at kunne bruge den som en naturlig hjælper på rejser. Det bliver i vid udstrækning gjort i dag. Nogle får en helt ny forretning ud af det, andre mister forretning. Læs hvordan du får udbytte af kundernes smartphone.