Altid med på rejsen
Fortrolighedspolitik

Persondata politik

 

Sidst opdateret 1/6-2017

 

Denne fortrolighedspolitik gælder for alle brugere af TripMe RejseApp, når brugeren har downloadet app’en, installeret den og er logget ind i TripMe RejseApp.

 

Indholdsfortegnelse

  1. 1. Data og deres anvendelse
  2. 2. Kontrol af dine persondata
  3. 3. Opbevaring af data
  4. 4. Sikkerhed
  5. 5. Kontaktoplysninger

 

1. Data og deres anvendelse

Grundlaget for anvendelse af TripMe RejseApp er, at du via den arrangør som du har bestilt din rejse eller event hos, har opgivet nogle informationer. Din arrangør overfører nogle af disse data til TripMe, så du bliver i stand til at se de informationer, som er relevante for dig på din rejse/event.

 

Personlige data som TripMe modtager og formålet er:

Dit navn – så du kan blive identificeret og rejsebureauet kan se hvem der er med på rejsen, og du kan blive vist på den social del.

Din e-mail adresse - så du kan modtage en e-mail fra TripMe med information om login til TripMe RejseApp. Din e-mail adresse anvendes ikke i TripMe RejseApp.

Dit mobiltelefonnummer – det bruges til login. Rejselederne kan se det på deres oversigt (andre rejsende kan ikke se det). For rejseledere vil telefonnummeret blive vist, således at de ringe til dig hvis nødvendigt, på samme måde som de nogle gange har en papirliste med sådanne informationer.

Det hotel du er booket til at bo på – så du selv kan se de in TripMe RejseApp, så guiderne kan se det på deres oversigt over deltagerne. Ligeledes vises det på den sociale del, så andre kan se hvilket hotel du bor på.

Hvilken hjemby du kommer fra (hvis det er oplyst fra rejsearrangøren) – vises på den sociale del, så du og andre kan se hvor I kommer fra og starte den sociale relation inden rejsen/eventen.

 

Social del

 

Ønsker du ikke at andre skal kunne se dig via den Sociale del på TripMe RejseApp kan du under indstillinger slå denne funktion fra. Så kan andre rejsende ikke se dig og du kan ikke kommunikere med andre. Rejsebureauet, rejseledere vil fortsat kunne kommunikere med dig.

 

Kommunikation.

 

Du kan benytte TripMe RejseApp til at sende beskeder til andre rejsende. Det sker med et internt system, som ikke er baseret på din e-mailadresse. Såfremt du vælger at sende en besked til kontakten hos rejsearrangøren, vil det ske via det e-mail program du selv vælger, og sker derfor ikke i TripMe RejseApp.

Du kan benytte TripMe RejseApp til at foretage opringninger direkte til en kontakt hos rejsearrangøren. Det sker via telefonens indbyggede funktion.

 

Tilmeldinger til aktiviteter

 

Såfremt du tilmelder dig til aktiviteter vil dette blive registreret på TripMe Serveren og rejsearrangøren og evt. rejseledere som anvender TripMe RejseApp vil kunne se dette. Dit navn vil blive registreret på en deltagerliste.

 

Password

 

Når du logger ind i TripMe RejseApp benytter du et password, som lagres på telefonen, så du efterfølgende kan åbne TripMe RejseApp uden brug af dit password. Du er i stand til at ændre dit password fra telefonen eller fra TripMe’s hjemmeside. Dit password opbevares på serveren i krypteret format og kan ikke læses af nogen. Har du glemt dit password er eneste mulighed at bede om at modtage et nyt password. Password transmitteres mellem den mobile TripMe App til serveren via en krypteret forbindelse.

 

2. Kontrol med dine persondata

 

De persondata som TripMe har, kan som beskrevet under punktet Data og deres anvendelse ses af andre rejsende på den specifikke rejse. Ingen andre rejsende på andre rejser kan se dine data. Rejseledere på den rejse eller event som du deltager på kan se dine data som beskrevet under punktet Data og deres anvendelse.

TripMe deler ingen af dine data med andre leverandører eller kunder.

De beskeder som du sender kan ikke læses af andre end de modtagere du skriver til.

 

3. Opbevaring af data

 

TripMe servere og de data som TripMe har, er placeret i EU, og følger EU lovgivning.

 

4. Sikkerhed

 

TripMe har stor fokus på din sikkerhed og brugen af data om/fra dig. Vi arbejder med høje sikkerhedskrav til vores løsning, vores leverandører og vores kunder (rejsearrangører). Af denne årsag benytter vi ikke din Facebook eller Linkedin konto til login, fordi det kan medføre at dine data overføres til/fra andre. Af samme årsag er det så få data om dig som overhovedet muligt som vi modtager fra rejsearrangøren.

 

5. Kontakt

 

TripMe er et varemærke eget af NoteMe Aps med følgende adresse: 
Park Alle 30
3650 Ølstykke
Danmark

E-mail: info@tripme.dk