Altid med på rejsen
TripMe RejseApp

4.

JUL

2016

Moderne rejsende – digitale rejsende

Tilstedeværelsen af smartphones og mobile services har skabt en helt ny digital livsstil. Brugerne forventer adgang til informationer uanset tid og sted.

Det giver nye muligheder for rejsearrangører til at levere services, effektivisere og opnå øget salg. Løsningen er TripMe RejseApp, hvor de rejsende får:

  • Alle informationer samlet ét sted
  • Up-to-date informationer
  • Beskrivelse af alle aktiviteter
  • Mulighed for tilmelding
  • Socialt netværk mellem de rejsende
  • Kalenderoversigt over alle aktiviteter
  • Kommunikation med rejsearrangør/rejseledere

 

Koordination – effektivitet

TripMe RejseApp gør gennemførelsen af de mange opgaver, som skal koordineres af rejsearrangører/ rejseledere meget lettere, så effektiviteten øges. Rejsearrangør/ rejseledere har adgang til:

  • Samme info som rejsende
  • Samlet oversigt over alle deltagere
  • Sende besked til både enkelte og alle rejsende
  • Se tilmeldinger til aktiviteter
  • Kommunikation mellem rejseledere og hovedkontor
  • Lave opdateringer om aktiviteter, kontakter mm, så alle rejsende og data holdes ajour

 

Bedre service

At give service til de rejsende får helt nye perspektiver, når rejsearrangøren med TripMe RejseApp er i stand til at levere alle relevante informationer om rejsedestinationen, aktiviteter og opdateringer direkte ud til hver enkelt rejsende på deres smartphone. Alt sammen på en let tilgængelig og struktureret måde hele tiden ajourført.

Aktiviteter – tilmeldinger - kalender

For rejsearrangører som arrangerer ture og aktiviteter vises informationer direkte i TripMe RejseApp. Uanset tid og sted kan de rejsende hele tiden holde sig ajour med de muligheder der er.

Tilmelding til ture og aktiviteter sker direkte fra TripMe RejseApp let og hurtigt. Som rejsearrangør giver det en øget mulighed for at få flere deltagere på aktiviteterne.

I kalenderen vises alle aktiviteterne kronologisk.

Sociale relationer

De rejsende bliver i stand til at knytte sociale relationer allerede inden rejsen og kan f.eks. koordinere transport mm. Ligeledes kan de rejsende let knytte relationer med andre rejsende, som de normalt ikke ville lære at kende på rejsen, hvis de f.eks. bor på forskellige hoteller. Den sociale dimension får større og større betydning for hvordan en rejse opleves, og vil derfor være med til, at de rejsende oplever jeres rejse bedre.

Kommunikation

De rejsende og rejsearrangøren/-lederne får en effektiv måde til at være i kontakt, uanset tid og sted. Væk er begrænsningen med, at rejseledere kun kan give informationer til de rejsende ved en daglig tilstedeværelse på f.eks. hver enkelt hotel. Med en beskedfunktion er det muligt for de rejsende at kontakte rejsearrangøren eller rejselederne, ligesom det den anden vej er let og hurtigt at sende information ud til alle rejsende, f.eks. ved ændringer eller med tilbud.

 Rejser med all inclusive – på mobilen

Med TripMe RejseApp anvender rejsearrangøren én løsning, som hænger sammen for både de rejsende, guiderne og hovedkontoret.

 

Du er i gang på under 1 dag med TripMe RejseApp.

Printvenlig version

Følg med i tips og info om app's til rejsebranchen.
Udfyld og hold dig ajour:
Flere dokumenter
Kunderne siger..
Vasaløbet er langt mere end 90 km
1 år før Vasaløbet i Sverige løbes, går forberedelserne i gang. 4 busser, 4 overnatningssteder, 2 byer, +130 deltagere, tilmeldinger og masser af praktiske informationer skal koordineres og alle deltagerne skal informeres. Det er en kort rejse, med mange detaljer. TripMe RejseService hjalp både arrangør og deltagere.
Kunderne siger..
Helt styr på skiene - og skiferien
Når skirejsen står for døren skal alting fungere og være godt planlagt. I en skiklub som arrangerer mange rejser hvert år, og det er private personer der hver især planlægger turen, er det en stor udfordring. Stine valgte at bruge TripMe’s rejseservice til at lette en række af opgaverne under afholdelse af skiferien for 100 deltagere.
Kunderne siger..
Erhvervsrejse af højeste kvalitet
Når Second Wave arrangerer erhvervsrejser er der styr på alt. På en rejse til Italien for cykelglade erhvervsledere var TripMe RejseApp med til at give en eksklusiv og professionel oplevelse for deltagerne. Hele programmet og detaljer om rejseplan og meget mere var dermed altid med i lommen - også på det stramme cykeltøj under et cykelløb.
Værd at vide
Nyt fra branchen
Her lægger vi link til hvad andre skriver dels om relaterede ting i rejsebranchen, dels inden for app udvikling og den digital udviling i rejsebranceh.
Følg den mobile udvikling

Læs digitalerejsende.dk

Digitalerejsende.dk skrives af Jan, grundlægger af TripMe
Referencer
Second Wave Idræftsklub Skiklubben Hareskov Danmarks Skiforbund
Kontakt os
Find ud af hvor let og hurtigt du kommer i gang med TripMe!
Park Alle 30
3650 Ølstykke
Danmark
info@tripme.dk
+45 6065 9191
TripMe.dk varemærket ejes af
NoteMe Aps, CVR nr. 29315205
Vi kontakter også gerne dig. Skriv blot kontaktinfo her:
Reset